فاران ماشین: پاسخگوی نیازهای صنعت پلاستیک

۴ بازديد
شرکت مهام آرین ماشین با برند تجاری فاران ماشین (FARAN) با بهره‌گیری از میراث 40 ساله بنیان‌گذاران خود، در زمینه ماشین‌آلات صنایع پلاستیک جزو پیش‌گامان این صنعت محسوب می‌گردد. این مجموعه برای طیف گسترده‌ای از مشتریان خود نه تنها به‌عنوان تامین کننده؛ بلکه به‌عنوان مشاور راه‌گشا بوده است. همچنین تیم فاران ماشین (FARAN) در زمینه فروش و خدمات پس از فروش  ماشین‌ها و تجهیزات صنایع پلاستیک نیز فعالیت گسترده‌ای دارد.بنیان‌گذاران این شرکت برای کمک به چرخه تولید کشور، کار خود را با ساخت ماشین‌های تزریق پلاستیک شروع کردند. اما با رشد سریع چین در صنعت پلاستیک و استقبال خوب از دستگاه‌های تزریق چینی، مدیران فاران ماشین تصمیم گرفتند به جای تولید، با شرکت‌های چینی همکاری کنند. با توجه به اینکه تعداد سازندگان ماشین‌های تزریق پلاستیک در چین زیاد بود، به‌راحتی نمی‌شد شرکت‌های معتبر را شناسایی کرد. به‌این‌ترتیب فاران ماشین در طی این سال‌ها با چندین سازنده به طور مستقیم همکاری نمود تا در نهایت بتواند بهترین گزینه را شناسایی و برای کسب نمایندگی انحصاری اقدام کند.صنعت پلاستیک یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین صنایع در سراسر جهان است. این صنعت به دلیل گستردگی محصولات و کاربرد در صنایع دیگر مثل خودروسازی، برق و الکترونیک، ساختمان و تجهیزات پزشکی با استقبال روزافزون جهت سرمایه‌گذاری در بخش تولید قطعات پلاستیکی روبه‌رو است. از طرفی شما برای تولید قطعات پلاستیکی با کیفیت، نیاز به ماشین‌آلات با کیفیت و همچنین خدمات پس از فروش با کیفیت دارید.از جمله ماشین‌آلات ارائه شده توسط فاران ماشین (FARAN) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. ماشین‌های تزریق عمودی و افقی
  2. خردکن‌ها و خشک‌کن‌های مواد پلاستیک
  
  • در بحث ماشین‌های تزریق، رضایت مشتریان در طی 14 سال اخیر باعث شده که مجموعه ما نماینده انحصاری شرکت" AIRFA "چین در ایران باشد. ماشین های تزریق این شرکت در دو سری AF  و AY تولید می‌شوند. این  دستگاه‌ها از کیفیت، دقت و سرعت بالایی برخودارند.
  • در سالیان اخیر بازارهای جهانی به جهت کاهش نیروی کار، بالا بردن سرعت تولید و استقبال از تولید قطعات پلاستیک دو جزئی، به سمت دستگاه‌های تزریق عمودی سوق پیدا کرده است. به همین جهت ماهم در زمینه ماشین‌های تزریق عمودی تلاش کردیم نمایندگی انحصاری شرکت "LIZHU "چین را به دست آوریم.
این شرکت از سازندگان مطرح ماشین‌های تزریق پلاستیک عمودی است. دستگاه‌های تزریق عمودی این شرکت در طرح‌های با میز، در مدل‌های؛ ثابت، تک کشو، دو کشو و گردان و با توجه به محصول تولیدی شما قابل انتخاب است.
  • تجهیزات جانبی صنعت پلاستیک جزو جدایی‌ناپذیر تولیدی‌های پلاستیک هستند. از پرکاربردترین تجهیزات این صنعت می‌توان به خردکن‌ها و خشک‌کن‌های مواد پلاستیک اشاره کرد. مجموعه فاران نیز برای تکمیل سبد محصولات خود در زمینه تجهیزات جانبی، اقدام به عرضه محصولات با کیفیت و مطرح برند" SML" چین کرده است.
  • از دیگر ماشین‌آلات محبوب در صنعت پلاستیک می‌توانیم به اکسترودرها اشاره کنیم این دستگاه‌ها برای تولید گرانول‌های کمپاند و مستربچ‌ها کاربرد دارند و ما برای رفع نیاز صنعتگران در این زمینه شرکت" KERKE" را انتخاب کرده‌ایم.
فاران ماشین علاوه بر ارائه تجهیزات صنعت پلاستیک در بحث مشاوره رایگان، راه‌اندازی خطوط تولید قطعات پلاستیکی، انتخاب دستگاه تزریق مناسب، با توجه به محصول و قالب شما نیز آماده خدمت‌رسانی به مشتریان در سراسر کشور است.همچنین خرید و فروش و کارشناسی دستگاه‌های تزریق پلاستیک کارکرده با توجه به قیمت بالای دستگاه‌های نو، از دیگر فعالیت‌های فاران (FARAN) به شمار می‌رود.فاران (FARAN) در زمینه خدمات تعمیر و نگهداری دستگاه‌های تزریق با بهره‌مندی از مجرب‌ترین پرسنل فنی نیز فعالیت دارد.منبع : https://faranmachine.com/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.